czwartek, 30 października 2014

Drodzy Rushers !!!

Witajcie! Założyłam tego bloga, ponieważ ten fandom potrzebuje odświeżenia. Na ten pomysł wpadłam całkiem niedawno i spontanicznie po anonimowym komentarzu, który dostałam na swoim blogu. Wiele blogów zakończyło już swoją działalność, zawieszono je lub usunięto z różnych powodów. Najlepiej będzie zgromadzić wszystkie aktualne blogi w jedno miejsce. Wiem, że istnieje już podobna strona, ale kiedy wchodzę tam i widzę widniejącego bloga z postem opublikowanym jakiś ponad rok temu, to brak mi słów. Nie wiem do kogo należy tamta strona, bo nie ma żadnej informacji żeby się z nią skontaktować i prosić o zmiany, dlatego zadziałałam.

Znajdziecie tu blogi z Big Time Rush w każdej postaci ( opowiadania, fan fiction, jednorazówki ). Jeżeli patrzysz na listę, a Twojego bloga tam nie ma, napisz mi w komentarzu link do niego. Wtedy go dodam. Oczywiście musi spełniać pewne warunki:

1. Blog musi być MINIMUM z jednym członkiem z BTR. Tematyka to podstawa :)
2. Blog oczywiście musi być AKTUALNY. Jeśli od ostatniego postu minie 6 miesięcy, blog zostanie usunięty z listy.

To chyba najważniejsze informacje. Oczywiście nie tylko autorzy blogów mogą informować o swoich blogach. Jeśli znacie jakieś, których tutaj nie ma to śmiało piszcie. Częstujcie się. Informujcie o swoich blogach. Cieszcie się :)

PS Nie ma potrzeby obserwować tego bloga. Z mojej strony nic się tu nie wydarzy. Blog ma właściwości czysto informacyjne. W mobilnej wersji nie będzie widoczna lista.

Pozdrawiam, Marla S


85 komentarzy:

  1. Jojć. Spodziewałam się, że to zrobisz gdy Ci podesłałam tą listę z 1D ;) Szkoda, że na mobilnej nie ma listy, bo na kompie ostatnio byłam 1-2 tygodnie temu, ale sobie przełączę ;) To Już Twój 5 blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że wygląd bloga przypomina mi mango :3

      Usuń
    2. Jeszcze tyle nie wiesz. To mój szósty blog :D Blogowanie is my life. No tak wyszło, że nie działa na mobilnej. Ta zakładka się po prostu nie wyświetla.
      Mango? Haha super :) Ogólnie kolorystykę dobrałam pod barwy foci w tle. Mango jest supeeer :) Mam nadzieję, że kojarzy się pozytywnie ^^

      Usuń
    3. Nie lubię mango, ale kolorystyka świetna :D Siódmy jeśli wezmę pod uwagę RHMF. Będziesz dopracowywać tego bloga czy zostanie tak jak jest?

      Usuń
    4. Wcale nie miałam na myśli RHMF. Z tych BTRowych to będą sześć. Ten z wierszami się nie liczy, więc niech Chris o nim nie bredzi. Chciałam go zamknąć, ale nie pamiętam hasła. Może na razie z wyglądem nic nie zrobię, bo na chwilę obecną może być, ale mam zamiar szukać więcej blogów :)

      Usuń
  2. No to mnie zaskoczyłaś tym blogiem. Zasypujesz niespodziankami. Blog wygląda świeżo. Może dlatego, że jest świeży i dotyczy odświeżenia listy blogów :P Pewnie nie są to wszystkie aktualne blogi, ale przecież to może się zmienić, bo wątpię, że tylko tyle ich jest. Zaraz... Szósty blog? Czemu wiem o pięciu? Gdzie w takim razie jest ten ostatni? Nie ma jak do niego dotrzeć w żadnej zakładce...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysl z takim blogiem ale Ty masz same dobre pomysły . Do swoich blogów wliczasz tez ten z wierszami prawda ? Trzeba zacząć czytać te blogi ktorych jeszcze nie czytam ale to juz raczej po świętach. Ciekawe ilenjest jeszcze takich blogów o btr ktore funkcjonują ale nie ma ich tu na liście. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wliczam bloga z wierszami, bo nie jest o BTR. Pewnie jest kilka takich, tylko trzeba je znaleźć, a kilka jeszcze kojarzę ;)

      Usuń
    2. To jeśli nie to, to juz wiem co. Wszystko się zgadza. Wychodzi 6 ;)

      Usuń
  4. Oesu! Jestem chyba przeklęta! Na jakiej zasadzie to działa,że każdy ma zielony nick, a ja różowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaklęcie bloga mango :D

      Usuń
    2. Dobra, teraz sabgli i Be Betty mają zielone, a Ty i Chris różowe...

      Usuń
    3. Kurde,a na fonie mam różowe, a wszyscy Zielone... Zaraz się okaże, ze wszyscy tutaj to rasiści różowych nicków!

      Usuń
    4. Nie przejmuj się tym. To tylko kolor ;)

      Usuń
    5. Teraz wszyscy jesteśmy zieloni... To jest jakaś magia! To tylko kolor, ale sprawia, że czuję się dziwnie i zdezorientowanie ;p

      Usuń
  5. http://classic-love-with-btr.blogspot.com to mój blog, aktualny oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Twój blog znajduje się już na liście :)

      Usuń
  6. Zapisałam ten blog w zakładkach jako "mango" :p Jak uzbierasz więcej blogów, zrobisz zakładki np. LOGAN, JAMES itd?

    OdpowiedzUsuń
  7. odnalezieni-po-latach.blogspot.com - to mój drugi blog o BTR
    Pozdrawiam, Domi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Założyłam go zaledwie wczoraj :D no więc o to on : http://one-shot-with-btr.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog dodany do listy :)
      PS Domi, Twój już dawno :P ale nie odpisałam

      Usuń
    2. Tag się spytam czemu nie ma mojego bloga na liście ? :P

      Usuń
    3. Pisałam Ci o tym. Nie podobało mi się, że kradłaś ode mnie pomysły. Musiałam znaleźć jakąś "karę" dla Ciebie. Jednak widzę teraz, że jest lepiej i coś zmieniłaś. Być może Twój blog wróci jeśli uczynisz go mniej podobnym do mojego.

      Usuń
    4. Aaa wygląd no tak... Na początku nie wiedziałam jak to ma wszystko wyglądać no i trochę ściągnęłam... Jak to moja koleżanka mówi nie miałam weny żeby zrobić wygląd bloga więc od ciebie wzięłam. Za co cię przepraszam :( Teraz jak trochę pomaga mi siostra jest mi lepiej. O wiele lepiej. To tyle z mojej strony pozdrawiam :D

      Usuń
    5. Mam nadzieję, że jest jak mówisz. Dobrze... potem zastanowię się co z tym zrobić. Fajnie, że dostrzegłaś swój błąd. Po prostu strasznie mnie to dotyka gdy ktoś ode mnie kopiuje, bo to nie pierwsza taka sytuacja, a moje blogi są dla mnie ważne

      Usuń
    6. Nie martw się TWTN nigdy nie będzie zagrożone :) Bynajmniej nie prze zemnie. :P Już nie wiem co mam zrobić, żeby był rozejm, a nie wojna :( Może maleńka podpowiedź ?

      Usuń
    7. A i jeszcze jedno. Usunęłam tamten rozdział, bo to nie ja go wstawiłam tylko koleżanka. Mówiła, że on jest świetny itp.. ale ja jej mówiłam, że go nie wstawię, a ona się uparła i wstawiła. No to tyle chyba...

      Usuń
    8. Napisałam Ci komentarz u Ciebie. Przeczytaj uważnie. Postanowiłam dac drugą szansę, ale żeby to był ostatni raz :P

      Usuń
    9. Dziękuję, dziękuje i jeszcze raz dziękuję ! :) No dobra, a do sprawy komentarza gdzie go napisałaś ? Bo nie mogę go znaleźć :O

      Usuń
    10. U ciebie pod ostatnim rozdziałem. Dziwnie się u Ciebie pisze te komy.

      Usuń
    11. Wiem, że się dziwnie pisze :D To jest dziwne, że jeśli się wyloguje z konta to ten komentarz jest, a jak jestem zalogowana to nie ma :O *podejrzane*

      Usuń
  9. Zrobisz zakładkę tam nq górze i tam dasz wszystkie blogi? ^_^ Będzie wtedy na mobilnych wersjach, a jeżdżenie w dół jest dla mnie trochę dziwne ;) No,ale jak chcesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobię na górze w zakładce to będę musiała je wszystkie po kolei wypisać i zalinkować. W dodatku nie będzie widać kto wstawił nowy rozdział, bo tak jak jest teraz to blogi sie przesuwają jak ktoś doda coś nowego. Ale jeśli jest taka potrzeba to może się za to wezmę. Muszę tylko znaleźć więcej czasu, bo to męcząca robota :P

      Usuń
  10. 1. Kolorki. O co chodzi z tymi kolorkami? Na fonie ja jestem różowa, inni zieloni, a na kompie wszyscy zieloni, tylko ja w dwóch komentarzach mam datę i godzinę różową.
    2. Blog Kizior i Sandy nie istnieje.
    3. Mangunio ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Ja nie wiem co się dzieje. Ten blog rządzi się swoimi własnymi prawami :D
      2. Wczoraj to dostrzegłam. Będę musiała usunąć :(
      3. Cudny.
      PS Wstawisz post na nowym blogu, a wyląduje tutaj :D

      Usuń
    2. 1. Kurde, na MacBook'u wszyscy (nawet ja) są zieloni :D
      3. Najcudowniejszy <33
      P.S Dopiero 16 sty. :))

      Usuń
    3. * Chodziło mi o 15 sty. :D

      Usuń
    4. Rozgryzłam (chyba) o co chodzi z różowym :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. No, że jak jestem na kompie to mam różowy nick, jak pisałam komentarze z kompa, jak na telefonie to wszystkie różowe, a jak na macbook'u to mam różowe, jak napisałam komentarze z macbook'a :D

      Usuń
  12. A jak znajdę Bloga, którego nie ma na liście, to muszę czy mogę Go tutaj podać w komentarzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz :) Przecież nie zmuszam :) Ale fajnie by było

      Usuń
    2. No, to masz :) Znalazłam Bloga : http://rusherkamaslow20.blogspot.com/ :P

      Usuń
    3. Jak mogłam? Przeciez znam tego bloga...

      Usuń
  13. Czy tylko ja zapominam linka do Mango i wpisuję w Google "Mango btr blog spis", żeby znaleźć? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjj... Wszystkie komy zielone, oprócz tego, bo na tablecie piszę :P Zależy to chyba skąd piszę :D #MangoCzar

      Usuń
    2. Po pierwsze, czy mój blog kiedykolwik wyskoczył po wpisaniu "Mango btr blog spis"? :)
      Po drugie, heelooo? Jestem włąscicielką wielkiego teleportera. Taką se zrobiłam sieć z linków, że czy to na drodze czy na ppp znajdziesz teleporter na Mango :)
      Po trzecie, zawsze uważałam, że ten blog jest magiczny. Mnie też się to zmienia. MangoCzar jest speszyl. jedyna taka magia :)

      Usuń
    3. Po pierwsze, pomyliłam się, zawsze piszę "Mango spis btr blog" i zawsze wyskakuje, jak 1 wynik
      Po drugie, teleportery są, ale jakoś wolę wpisywać na górze :P
      Po trzecie, oł oł oł its medżik, ju noł...
      Po czwarte, znalazłam Bloga
      Po piąte, link: btryounglove.blogspot.co
      Po szóste, nic, ale chciałam parzyście :P

      Usuń
  14. http://claudia-maslow-historia-btr.blogspot.com/ 6 miesięcy temu... Kurde mać, coraz mniej tych blogów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze dwa zaznaczone jako 6 i 9 miesięcy temu, ale są jakby aktualne. Nie uwierzytelniają mi się daty. Coś z tym zrobię...

      Usuń
    2. To nie daty, tylko autorki aktualizowały starsze rozdziały i tak wyszło :)

      Usuń
  15. ZAPRASZAM
    http://bigtimerushna-zawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj mój lifeissomucheasierwhenyoujustchillout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kom wyżej brzmi, jak rozkaz :D Btw. Opowiadanie Parallel zostało usunięte.
    #MangunioNadalWymiata

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale rozkaz wykonany.
    JAK TO USUNĘŁA??!! TO ŚWIETNY BLOG BYŁ! FOCHA MAM NA NIĄ. JESZCZE PISAŁA CHYBA, ŻE ZOSTAWI GO.. FOCH!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale rozkaz wykonany.
    JAK TO USUNĘŁA??!! TO ŚWIETNY BLOG BYŁ! FOCHA MAM NA NIĄ. JESZCZE PISAŁA CHYBA, ŻE ZOSTAWI GO.. FOCH!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęła usuń bloga i pyk, nie ma :P

      Usuń
    2. Ta od Parallel imaginy też usunęła

      Usuń
    3. Normalnie no comment...

      Usuń
    4. + Tam na samym dole są 4 blogi od których minęłó 6 miesięcy od ostatniego posta

      Usuń
    5. Spoczko. Sorry, że nie dopilnowałam tego, ale mam mnóstwo na głowie. Dzięki, że czuwasz. Powinnaś sprawować pieczę nad tym blogiem razem ze mną i to nie żart :)

      Usuń
    6. Ja nie czuwam, po prostu tu czasami wpadam, bo się nudzę i zauważam :)

      Usuń
  20. "I'm gonna be somebody someday" 6 miesięcy temu :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta od opowiadania Parallel wcale nie usunęła bloga znalazłam go dzisiaj przez przypadek ;) dalej pisze nowe rozdziały
    http://opowiadanieparallel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie jest szansa że Misio Schmidt (czy jakoś tak) przywróci bloga z imaginami o btr tylko sporo osób musi jej pokazać że pamięta o tamtym blogu bo jak narazie jest niewiele osób które pamiętają o tamtym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to czekam na znaka :)

      Usuń
    2. Jasne, spoko ;) ostatnio do życia powrócił blog z imaginami o Kendallu ;)http://kschmidtimaginespolonia.blogspot.com/2015/06/10-miscalculate.html

      Usuń
  23. Założyłam bloga z BTR, a raczej z Jamesem, ale BTR też będzie troche :) fixthatloveff.blogspot.com
    The Unforgiven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo sorki. Nie zaglądałam tu jakiś tydzień. Już cię dodaję :)

      Usuń
  24. "(...)Mężczyźni wsiedli do swoich pojazdów i ruszyli w drogę. Paul, był z siebie dumny. Już tak niewiele dzieliło go od upragnionego zwycięstwa. Natomiast Mathias i Hugo, cieszyli się z nowego krwawego zlecenia.(...)"
    http://btrwerka.blogspot.com/
    Na razie jest tylko James i jego syn, ale z czasem wróci reszta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam powiadomić, że dodałam :P

      Usuń
  25. http://big-time-rush-lost-in-love.blogspot.com/?m=1
    Autorka wznowiła bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Blog wymaga chyba vipowskiej karty, bo nie można tam wejść :P

      Usuń
  27. http://nataliapiorkowsa.blogspot.com/?m=1 nwm czy ona chce żebym to tu dawała, ale co tam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co blog od dawna wstawiony.
      PS miałam zamykać t5ego bloga, ale go odnawiam :P

      Usuń
  28. Nie wiem, czy wciąż uzupełniasz, ale zgłaszam swój nowy projekt: http://youre-not-alone-clover.blogspot.com/ Już założony. Jutro pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń